Halaman

Sabtu, April 11, 2009

TURUT BERSAMA BERKABUNG

Assalamualaikum

Hari ini aku kelewatan ke opis... Seperti rutin harian terus memegang tetikus lantas meneruskan kerja-kerja ku yang ditangguhkan semalam. Semalam kul 12.30malam aku dh tidak tahan dengan denyutan sakit kepalaku dan tros tggalkan MAC OS X aku ni tanpa ditutup. Hari ni kul 3.00 ptg tibe-tibe tergerak naluri ini untuk melihat blog ni...

Perkataan pertama aku lihat "AKU DALAM MOOD PERKABUNGAN".. biasa aku bukak mesti tgk gamba mamat 2 org kt atas tu... aku baca setiap baris ayat nukilan neopujangga.. Tetiba naluri ku sayu setelah berita pemergian sahabat yang baru aku kenali dari neopujangga..

Walaupun tak lama aku mengenali arwah, tapi dari gaya dan pertuturannya aku dapat rasekan beliau mmg pemuda yang baik seperti dikabarkan neo.. Sayangnya aku tak lama dapat lebih mengenali arwah... walaupun begitu hati ni sayu xsemena2.. Mungkin neo lebih memahami...

Post aku ni harap2 la rakan ku yang ku kenali sejak bertahun2 dulu dapat melihat dan membaca.. 3 sahabat yg rapat dgn ku kini... sejujurnya aku ucap time kasih pada kalian yang banyak support kehidupan aku... shahrul nizam yahya a.k.a apek, sharul naim shaari a.k.a ekichii dan hadzli hamdan a.k.a akam... anda mmg terbayek dalam persahabatan..










Akhir kata "Persahabatan Jalinan Ummah"...

Moga arwah di cucuri rahmat... Amin..

Al-Fatihah.

4 ulasan:

neopujangga berkata...

apek bace mau jual id terharu..muehehe..hargai persabahatan yg ade..

Tanpa Nama berkata...

Hargai Persahabatan yg ada

Jalinkan Persahabatan Anda

Shahrul Naim berkata...

bukan senang nak cari kawan yg sanggup kluar lepak minum teh ais walaupun duit dlm tangan hanyer ader RM1.30(tank minyak E)hahaha
sedih siot...

Pendita Alam berkata...

hhahah..sedih tu..dpt blanje ko teh ais masa tu aku dh cukup bangga..hehe.. dulu aku lg terharu kawan aku apek tu.. lg byk mende baik die buat...tp mana die ek? HILANG??