Halaman

Isnin, April 27, 2009

oooooopocoottttttttt kepala ku dikakimu~


Assalamualaikum..

Sapekah di sini yg melatah?...apakah itu melatah adalah penyakit semule jadi ataupun sengaje dibuat-buat..ataupun penyakit itu yg asalnya dibuat-buat lalu menjadi "peel" pelatah itu sendiri sehingga terbawa-bawa ke dalam diri lalu merangsangkan tindak balas yg agak anoying skali pabila seseorang atau sesuatu bende tiba-tiba mengejutkan pelatah tersebut lalu terhasilnya impak yang kurang menyenangkan..lalu terkeluar beberapa perkataan yang "KONON"nya tidak sengaja..
cth:-
OOHHH MAK KAW KEPALA ROBOT..OHHH...BABI KAW JOGET BERSAMAKU~



dan..ada juga pelatah itu menari nari tidak henti2 seperti ada suis di badannya pabila org lain aktifkan dgn mencucuk jari ke badannya..lalu tarian itu seperti tidak akan berakhir...sambil mulut terkumat kamit carutan yang berpanjangan..selalunya pelatah itu seorang perempuan..dan agak tidak boleh diterima oleh otak kepala gua kalau pelatah itu lelaki..lebih2 lagi pelatah lelaki ini volume suaranya agak kuat sekali latahan yang boleh didengari 1km persegi..

tapi ade beb..jiran gua dpn umah blah kanan selang 2 buah umah.haha..umahh orennn tuuu~..alaaa yg baru pindah tuuu~(tabiat org melayu..gosip2..mengumpat2.jgn tiru aksi gua)..ade sorg pakcik nie..tak le tua sgt..area umur 40an je kot..mempunyai tabiat melatah yang kaw2 sekali..gua dari umah pun leh dengar latahan dia yg begitu kuat lagi..lebih2 lagi rakan-rakanya selalu mengusik dgn meng"hon" kereta padanya secare tibe2..tidak lupe dengan care menyergah dia secara kejutan..lalu terhasilan latahan dari beliau yang mule2 gua tak ambik kisah sgt..tapi dan bratus kali gua dgr..so gua rasa agak anoying skali..dah le awal2 dlu gua igt ada gadoh ke ape..sbab latahan dia agak LANCI skali..lame2 gua dah lali dah dgr..gua pagi tadi baru je nak kluar dah dipaparkan aksi latahan beliau secara live hasil dari sergahan sape ntah yang tibe-tibe lalu meng"hon" beliau..nasib baik gua tak ikut serta sekali melatah sambil mengetuk2 kepale beliau dgn air mineral yang sedang gua pegang waktu itu..air mineral?..pagi2 bute kuar..wahaha...jgn tanye gua buat ape...

arghh..apa gua buat nie mengumpat2..byk keje nak kene buat nie!~..gambateeeeee~!!!!

8 ulasan:

Jay Harun berkata...

ahah! ko gi jogging ke konon2? ahahahah!! dia melatah ni seperti satu sumpahan, kalo ko tak melatah, jgn sesekali mengajuk, sbb nnti akhirnye ko akan terjebak. dan biasenye latah ni akan memecahkan rahsia. sbb, katelah ko nak kuar jumpe awek lain, (cube curang konon), tp ko nak sorok tak kasik awek ko tau, tibe2 ko termelatah, ape yg ade dlm kepale ko mase tu (contoh: aha..aku ade date ngan minah hot ni) terkeluar semasa latah, dan mengakibatkan kekantoian yang nyata.

neopujangga berkata...

ya la.pasal ajuk2 lame terikut..dan sudah sebati..tapi kan..knape melayu je melatah?

neopujangga berkata...

lupe nk ngumpat..mlm smlm pakcik tu dan anak2nye nyanyi lagu hapy birthday kuat2 dpn umahnya..wahaha

Jay Harun berkata...

taklah...bukan melayu je...dkt negara luar pon ade....tp berat ke asia la...tp mat saleh takde penyakit ni....tak byk negara luar yg kene ade dlm 5,6 je termasuk malaysia....kalo tak silap aku tgk dulu la kt discovery..ke national geographic tah.....cam mexico pon ade gak...india....afrika.....sori la kalo ade kesalahan info...

jaisyul usrah berkata...

lu pegi belari2 pagi2 ke bang?wehehehe

neopujangga berkata...

biase le..kalo x bsenam nanti perut wa dah nak same cam pakcik melatah tu..wakakak

Jay Harun berkata...

waahhh, bole la pastu ko melatah dgn pakcik tu sambil laga2 perut...wahahahah!!!

jaisyul usrah berkata...

opocot 1k plez.......