Halaman

Isnin, April 06, 2009

Tiada Tajuk

blogger-emoticon.blogspot.com Dah lama x menaip kat ruangan ini....Sekarang ni aku telah mengurangkan aktiviti merapu rapik...Aku tgh fokus belajar skang ni...wehehehe...almaklum dah nak pekse ujung bulan ni





blogger-emoticon.blogspot.comblogger-emoticon.blogspot.com
Nah, bekerja sambil belajar bukan sesuatu yang mudah utk diaplikasikan dlm kehidupan musyarakat marhain nih....Ia memerlukan tahap kesabaran dan pertimbangan akal yang sentiasa stabil utk meneruskan kesinambungan idup ni beb...Da byk berabis wang ringgit (RM) masa (Jam) dan juga tenaga (kcal/Kj)...Silap perhitungan boleh huru hara hidup beb. Ngan awek-awek lagi nak layan.Weheheheh...




Walaupon aku sedar subjek makroekonomi ni agak menyengetkan otak aku dan mmbuatkan aku mula berakal tapi aku akn manfaatkan masa yg masih berbaki beberapa minggu utk terus berjuang mendaki puncak kejayaan!!



blogger-emoticon.blogspot.com



Kepada guru tutor aku yg aku xpnah bayar lagi yuran tu, aku hrp dia dpt menurunkan segala ilmu perekonomian ni. Aku tgk ekonomi Malaysia ni makin merudum lah..Aku nk cuba berbuat sesuatu..Tapi kasi aku amik pekse eko dulu. Ahahahaa






Wahai peperiksaan, cepatlah kau berlalu...Aku rase begitu terkongkong sekali...Pas pekse ni aku bantai blogger-emoticon.blogspot.com berjam2...Pastu aku nakblogger-emoticon.blogspot.com puas2....Dan aku nak blogger-emoticon.blogspot.com setiap hari.Kepada sesapa yang akan menduduki peperiksaan tu, selamat berjuang lah ya...Lawan tetap lawan..weheheheh..




-doakan aku dapat jawap soalan ye....salah betul blkg cite..sbb pensyarah tu kata kalu dpt tunjuk jln kire pon dia bg markah walau jwpn salah....ahehaaa

6 ulasan:

neopujangga berkata...

gua folow lu g library nanti..gua nk katamkan buku 1001 peribahase..tau la lu tertekan..xyah le main on off on ym ym de..ahaha

jaisyul usrah berkata...

xpe...kalo ko percuma (free) kita jumpa kat sana...banyak mende nak bincang ni pasal masalah umat

Shahrul Naim berkata...

aper ader pada macro economic?
wkwkwkwkw (saje2 tambah pressure)

diary, fara berkata...

heeh,
saja nyebok.
aku pun ada final test this month.
doa2kan lah untuk aku gak walaupun ko tak kenal aku

jaisyul usrah berkata...

hehehe...ade gak geng seh.....selamat2...

Shahrul Naim berkata...

geng "upin - ipin" ker..betol3!!