Halaman

Khamis, April 09, 2009

Pengumpul tegar


Assalamualaikum...


Sunyi le plak xde entri2 baru..!..cabaran 100 design aku satu mende x mule lagi..penulis2 lain xde post so..aku terpanggil utk memberi post baru..heheh..dimulai dgn gambar koleksi bahan bacaan aku kt umah..aku sejak dari skolah lagi mmg pengumpul bahan2 bacaan sperti ini...minat beb...tapi dah lame aku x belek2 dah..bersawang dah bagai..nak dijadikan cerite..smlm aku mengemas bilik..mak ai..byk lagi komik2 aku rupenye..padahal nie suku je aku bawak dari kampung..kt kmpung berlambak lagi..x termasok yg aku bawak dulu mase blaja kt uitm..aku rase aku ade bwk satu bakul time tu..dah jadi tempat bilik sewe komik le ngan ntah sape2 dtg bilik aku mintak koleksi komik utk dibace..last2 satu bakul tu abis ilang...x termasok gak yg aku bagi "abuya" koleksi aku suruh dia jual kt kaki lime seksyen 2 satu ketike dlu..x laku mane pun..tapi komik2 dan majalah aku kasi dia jual entah ke mane...

Aku kemas komik2 aku ingat aku nk tolak kt mudah.my le..mane tau ade org berminat nk beli..cam dak2 lak aku rase simpan lg komik2 nie..muahhaa..

yg buku "nak tak nak" dan "biar betul2" tu  kt tgh gambar bukan komik ye..tu buku motivasi..konon2 le nk motivate bace buku camtu...hehe..satu2 nye buku motivate murah aku beli kt mph..rm10 je..lelain berpuluh2 ringit..

aku sudahi penulisan ini dgn tagline komik terbaik spanjang zaman 

"jika keranda dibawa baru bercucuran air mata!!" dan "bertahan!..bertahan!..bertahan!"

3 ulasan:

Jay Harun berkata...

peh, aku dulu kumpul apo? ngan ujang smpi dua kotak..lalu aku buang begitu saje...mmg terpikir value dia berpuluh taun akan dtg, tp demi kekemasan dan keselesaan bilik....aku rela.....

Tanpa Nama berkata...

weh kam..igt x umbra...hahha
zine pergh.com tu.
adakah umbra yg kat market skang ni pergh nyer gak??
gwe dah berzaman x join pergh...xtau xcita dah

neopujangga berkata...

tu la..umbra yg kat market tu aku xpasti sapenye..dlu beli umbra sebab suport dak pergh.com..actually kualiti komik dia x menarik pun.wakaka..jujur alam lak aku...WAKAKA..