Halaman

Sabtu, April 11, 2009

aku dalam mood perkabungan

Assalamualaikum..

Mule2...aku nak delaykan projek 100 design aku ke minggu dpn..sori la minggu nie mcm2 hal..sebok dgn itu ini..aku xdpt nak fokus dgn projek..aku baru balik dari pontian johor menghadiri perkebumian kwn aku...nie aku tulis pn baru je smpai umah bertolak kul 1pagi dari sane.pastu leh bantai tidur jap kt perhentian air keroh smpai kul 9pagi..Smlm aku menerima berita yg kwn aku yg bername zol azmi telah meninggal dunia..ckup la skadar aku ckp arwah mmg telah lame sakit dan ramai yg x tau..6bln dah dia sakit..aku xnak  bg tau ape sakit..tapi yg pasti org2 yg baik cam arwah slalunye akan ditarik umur pade usia yg mude..teros terang aku ckp arwah mmg seorang yg baik..bukan aku ckp kerana dia sudah meninggal tapi mmg dia baik..aku kesal gak la dia dah pergi pade usia mude camnie..baru je abis blaja..x smpat nak membine idup..tapi dah takdir dia..

Aku xnk tulis panjang2 dah..semoga arwah dicucuri rahmat dan ditempatkan dlm golongan2 org yg disayangi Allah..

Al-fatihah



5 ulasan:

sHa berkata...

isk3.
al fatihah.. :(

p/s: akam, apsal aku tepon ko org len yg angkat?konpius aku

Jay Harun berkata...

takziah..

neopujangga berkata...

huhu..aku lupe aku dh pkai no 019..maxis ampas...haha..

neopujangga berkata...

huhu..aku lupe aku dh pkai no 019..maxis ampas...haha..

Shahrul Naim berkata...

idup telekom wkwkwkwk idup public phone wkwkwk