Halaman

Sabtu, April 18, 2009

beratur ye..goreng pisang sedang dimasak....








Hari ni gua bersame team blog gua iaitu jaisyul usrah pegi mengusha gerai goreng pisang paling top skali kt shah alam..GORENG PISANG AZMI iaitu kt seksyen 19..kalo lu tau komuter shah alam seksyen 19 , dekat2 situ le..kalo lu tgk gambar2 yg gua letak nie..skali pandang lu org mesti ingat gua tgh bratur beli tiket wayang beb..tapi GUA SEDANG BERATUR beli goreng pisang rupenye..kalo mental dan fizikal sebelum smpai lokasi berkenaan tidak prepair betol2..mesti lu org beratur skerat jalan je pastu feedup teros blah kempunan..wahaha..gua awal2 dh prepair rokok sbatang sbab gua tau confim lame gua tunggu utk dapatkan goreng pisang ini..
Sini kalo lu dtg stakat beli "goreng pisang singit dik"..lu kene gelak ramai2 beb..satu barisan menunggu nanti gelak lu kalo lu beli sket..mane x nye..lu bratur kemain panjang lg..lu mintak singit je..kurang2 3ringit cam gua beli tadi..tapi gua rase gua paling sket je beli..brader depan gua slambe je ckp "goreng pisang rm10 kasi bungkus,"....org blakang gua pule berkire2 ingin membeli rm20 agaknye..gua agak je..sbab gua tgk dia kuarkan rm20 dari poketnye.wahaha...makan smpai besok agaknya...
Ok..gua saje xnk shot gambar goreng pisang yang dh gua beli tu...goreng pisang same je cam lain..tapi rase dia ok la...lu nk rase lu dtg sdiri bratur..pas lu dpt , lu tau kepuasan mendapat goreng pisang tersebut..

Assalamualaikum!

5 ulasan:

Jay Harun berkata...

peh! demi!

Shahrul Naim berkata...

kedai nie dekat ngan umah gua wkwwkk,untung2 dapat jumper anuar zin! gua pernah nampak dier beratur gak

Tanpa Nama berkata...

gua cam mau test je

mencari arah kehidupan berkata...

test2..ewah ewah..

kechup berkata...

wah...nk kene rase gak ni.