Halaman

Jumaat, April 24, 2009

BOLA~BOLA~BOLA~


Antara salah satu mende yang aku minat sejak kecik...BOLA... bola ngan laki memang xleh dipisahkan... kalo ade yang laki xminat main bola pon mesti die minat tgk bola.. tapi kalo main xminat pastu tgk pon xminat 1 dalam 1000 la kot...

Pasal bola gak aku ngan member2 aku slalu perang mulut tapi lebih pada perang keamanan... Tapi cam biasa topiknya Bola Sepak Malaysia... huhu.. Bila la nk smpai masa aku ngan memember aku nk g mamak malam2 smata2 nk tgk bola sepak malaysia...

cthnya: HADZLI berkata " Weh apek, malam ni kul11 tgk slangor lawan kt khulafah (mamak stall)... APEK berkate " Jangan lupe pakai jersi pastu blanje aku minom "... HADZLI menutup kate " Tara hal, janji PAHANG menang" APEK nk gak berkata "PALE LUTUT LU...gua SLANGOR sambil Apek membetulkan rambut pacaknya ala2 artis...


Tapi hakikatnya tetap juga berembun malam dan menahan mata untuk melihat bola luar negara atau lebih familiar EPL.. walaubagaimana pun aku bangga SELANGOR ada peningkatan skit bawah jagaan macha DEVAN... sok layan kt stadium final SELANGOR vs KELANTAN.. harap2 la takde kete tebalik lg...kalo la allayarham MOKHTAR DAHARI ada lg kompem jadi manager CHELSEA skang...haha Teringat masa2 blaja dulu g tgk malaysia lawan... balik kompem hampa... ini antara wajah2 semangat masa nk pegi... tp masa nk balik maleh aku amik gambe... muke xleh blah... ahhaha..

2 ulasan:

neopujangga berkata...

bile aku sokong pahang..aku negeri sembilan naza..wakaka

Shahrul Naim berkata...

bukan laa, neo penyokong jeventus..