Halaman

Selasa, April 07, 2009

terima kasih laptop....

Aku bukan jenis handy sgt..ataupun mobility nye org..tapi post kali ini adalah didedikasikan kepade laptop aku yang mulai aku rase mende2 handy nie sbnarnye amat bergune dlm kehidupan..1st skali , kene ucap trime kasih pade bpak aku sebab kasi laptop nie kat aku..wakaka..
"nah lu ambik laptop gua , gua ade laptop baru , kecik lak tu..laptop lame gua besar ,  lu simpan le buat harte..leh lu buat keje atau blaja di mane2 saje selagi ade elektrik dan talian internet..," kata bapak gua padaku *ayat aku reka je..xde le seganas itu percakapannye..wahaha..lalu dgn tambahan rm150 saje gua upgrade ram laptop nie dan aku rase ckup pntas utk main game online dan juge nk buat keje ape2 patot...

hahha..dah2..slambe je gua lepak opis membe gua sambil pkai internet dia sbab  bwk laptop gua...terdengar bebelan client prempuan  sdg bcakap manje2 bertanye date bile leh siap design dgn membe aku di dpnku....gua slambe je tulis blog tanpe menghiraukan mereka..handy x handy la laptop gua..whehe..



Assalamualaikumm...

4 ulasan:

Jay Harun berkata...

eksen seh!

neopujangga berkata...

whehe..

jaisyul usrah berkata...

jnis baru tau kegunaan laptop...ahehaaa...

jnis ni pon adaaa...ahahahah...ciken cop satu...

neopujangga berkata...

in your dream la chicken chop..cabaran 100 design lom berakhir lg...