Halaman

Rabu, Jun 03, 2009

Kasi tukar itu TELCO.Itu CEO putar alam

Ada apa dengan 3 Jun?

Heh harijadi aku rupanya. Aku xmengharapkan sangat pun kengkawan mengucap selamat padaku. Aku telah terbiasa dengan keadaan mengharungi harijadi tanpa parti. Tapi aku ternanti2 ucapan dari seseorang yg aku penah setia dengan dia. Hari ni genap 7 tahun 1 bulan aku setia...Dan selama 7 tahun 1 bulan inilah die xpernah ucap selamat kat aku.

Xguna tol. Apa yang dia tau ialah minta duit tiap2 bulan. Paling sikit RM 30.00 . Setahun kalu RM 360.00 . Heh pas da dapat duit yg dia tau cakap terima kasih je.


Maka pagi td, aku telah menelepon dia. Aku tanya napa xucap selamat kat aku? Napa xpernah bagi hadiah kat aku. Dah 7 tahun 1bulan bersama ngan aku. Hampir setiap saat disisiku. Cuma kalu aku nek flight je die xikut. Tp bila aku dah land die dtg balik. Aku pergi tandas pun kadang2 dia ikut.

Maka dengan selamba dia jawab, awak xdaftar lagi. Awak kene taip BDAY dan hantar ke 28888.Pastu nnti MAXIS (SIBAI) akn bls mesej bgtau awk da guna bape tahun talian ni, pastu nnti sebelum 12 tgh mlm ni awk akn dpt bonus panggilan tu.


Heh. Aku tanye kengkawan aku yg mengguna maxis, xsampai 4 tahun pon dorg guna, menjelang je beday dorg, secara auto bende xde nyawa ni ucap epi beday siap kasik bonus pakej bercakap sampai lebam. Xde plak daftar2. Yg aku ni dah lama guna kene daftar plak? Abis tu yg aku daftar sebagai pengguna talian mudah alih tu, kan aku da isi ruang tarikh lahir...

Wa igt mau tukar CELCOM laaa
MAXIS CB

4 ulasan:

Jay Harun berkata...

ya, ya, tuka celcom!

neopujangga berkata...

birthday boy..wkekeke..blog nie dah jadi anti maxis nampaknya..muhaha..

Chah Tabby berkata...

oooo...birthday ke 3hb..mmm..happy belated birtday laa...u know dear, yg palg penting sekali .........sedor2 la diri da tua

Unknown berkata...

tukar la telco apa pun. asalkan kamu bahagia, dear.
(sekadar ayat dari pengguna meksis yang tak pernah kena tipu lagi xD)

err, dah lambat teramat lambat ni. tapi still mau wish, selamat ulang tahun, selamat hari tua! ^_^

p/s: yang ke berapa? ehem3..