Halaman

Khamis, Jun 11, 2009

tiba-tiba gua teringat.....

Gua kadang2 pelik time zaman sekolah dulu mesti ade sorang dua cikgu yang garang tak bertempat..haha..gua dah besar pikir2 balik..adakah 'ketension' an mereka mengajar budak2 sekolah yang ade bengap2 yang menyebabkan ade certain2 cikgu mase zaman gua skolah dulu yang garang nak mampos yang secare terang2 bukan objektif mereka mematangkan pelajar itu sendiri tapi sekadar melepaskan geram mereka kepade anak murid mereka sediri..gua sendiri dulu pernah kene lempang free mase sekolah rendah oleh sorang cikgu nie atas sebab gua sendiri tak tau..yang gua tau ,  cikgu tu panggil gua..pastu dia tanya mana cikgu kelas gua..gua cakap tak tau..pastu dia lempang je gua pasal gua tak tau mane pegi cikgu kelas gua..bajet gua kene ambik tau setiap kordinat dan kedudukan guru2 di sekolah itu seperti gua ade gps kat otak gua..CUBE beliau lempang gua sekarang kalo nak sangat tengok kaki gua dalam mulut dia..MUAHAHA..masa gua form 5 , gua pernah dapat lempang free depan perimpunan lak tu..pergh..jatuh saham gua time tu..satu kelas kot kene..puas betul cikgu tu dapat lempang ramai2 takde org balas balik..lu nasib baik la takde sape melawan..cube time tu ade pelajar sengal lempang lu balik pastu sepak lu sampai terguling-guling2..agak2 yang lelain tu taknak serang lu bile tgk lu dah tergolek..mau ICU dia time tu..wahaha.tapi pelajar zaman dulu-dulu bebaik..hormat tu ade lagi..

tapi tu la..maybe garang2 cikgu dulu sedikit sebanyak berjaye mendidik anak2 murid mereka secare langsung atau tidak langsung untuk berjaye..zaman sekarang tak silap gua , cuit sikit dak2 sekolah je dah tak boleh apatah lagi dapat lempang percume cam gua dulu..ahaha..
gua satu mende je terkilan mase sekolah dulu..nape gua susah nak angkat tangan tanye soklan..walaupun gua tak tau tapi nak tanye..tapi malu..ces...noob gile gua dulu..T_T

Assalamualaikum..

tidak kene mengena dengan post hari guru ke ape ke..post nie pasal gua2 terfikir je..heheh

12 ulasan:

jaisyul usrah berkata...

heh..aku plak lempang dak2 sbb aku pengawas..ahahahaa

neopujangga berkata...

aku benci pengawas sebab keco rambut gua lagi panjang dari dorg pastu sebok tahan mase spotchek kaki bodek cikgu bagai..wakakak

Jay Harun berkata...

aku dulu pengawas yg disegani pasal aku kasik can kt bebdk..wahahahha!!!

neopujangga berkata...

aku dulu ketua kelas je..HAHA..pengawas xde ckap "sedia bangun..SELAMAT PAGI CIKGU"...

Shahrul Naim berkata...

oi..oi gua pengawas! smua kluar gua nak spot check cari rezeki hahahhaha...

pengawas jer leh rambut panjang ^__^ hahahah... insan terpilih hahahah....rambut gua sampai mencucuk mater slamber tak kena cut ngan pengetua huhuh dapat anugerah budi perkerti mulia ader la hahahhaah HERAN GUA!

ketua class noobs...kena bawak buku cikgu pastu ngomel2 tak puas hati hahahhahaha

neopujangga berkata...

cb sume pengawas.gile kuase sume..wkakaka

Unknown berkata...

entri tentang cikgu. komen tentang pengawas ngan ketua kelas. hoho..

neway, kte dulu ada sorang cekgu garang yang amat. then masa hari guru dia dpt bunga, tersenyum sampai telinga. horror beb tengok dia senyum!

komplot 3 org penulis berkata...

balik rumah dia cincang bunga tu sambil senyum ke telinga..lagi horror..ahaha

Unknown berkata...

ya! kamu bikin kisah itu lebih horror! daku tak pernah bayangkan itu taw.

tapi perasan tak, cikgu yang andartu selalunya garang. walaupun tak semua. mungkin kebetulan. tapi cikgu2 andartu ku sume garang! hoho.. xD

Shahrul Naim berkata...

apahal ke andartu lak nie???????
wkwkwkwk lagi terkluar topic! walau cam maner pun ketua class tetap noobs hahahah tulis name kat papan itam kalo org bising konon, hahahah akam patut ko pandai art2 nie...belatih kat papan itam eh..
hahahhahaha IM SORRY!

neopujangga berkata...

aku penah lukis peta malaysia kt papan itam masa subjek geografi hasil permintaan satu kelas..hebat x hebat la..hoho

Tanpa Nama berkata...

wahh...hebatnya lukis peta...
anda mesti pandai lukis sbb setiap hari bgn tido anda tgk peta kat bantal anda dulu kan.gile hebat...dlm mimpi pon leh wat peta.huahhaha