Halaman

Selasa, Jun 09, 2009

Kenapa kau selalu wathal?Apa salahku?



Hari ni, tunggangan aku sehari-harian ni wat perangai yang entah keberapa kali ntah. Aksi mati idup kembali, yang idup mati kembali tatkala jam hampir menunjukkan jam 8 pagi benar2 menguji kesabaran aku. Terasa ingin ku lempar jauh motor ke dalam iklan mudah.com. Jnis hari2 aku curahkan kasih sayang. Ntah apa yg die dengki ngan aku ntah.





Aku rase aku nak ceraikan dia...Kami dah xsehaluan..
Dulu nak g mana2 mesti g sama2...Pagi td aku g keje ngn die. Ptg ni aku balik nek KTM ngn Bangla berimpit2. Xpenah ke die pikir perasaan aku?


Mungkin selama ni die tdo kat lua...Ditemani malam yg gelap gelita..Berbumbungkan awan, beralas tanah, berselimut embun jantan.Kalu xsilap hari kene taik ayam xpun kene tembak ngn kucing cik pah.Tp nak wat macammane, dah kat situ tmpt die.Lagipon motor bapak pon lepak kat situ gak.


Tapi semacam dah nekad nak madukan dia. Tgk la nnti. Kalu die xmnjadi liabiliti, untung la dia bermadu. Kalu mcm menyusahkan mmg kene talak gayanya.





Tapi jnis yg ni, nak beli kalu boleh saja. Tapi tiap2 hari kencing mesti kaler putih punya. Mmg pukol 8 pg, 10 pg, 1ptg xnmpk dah muka aku kt kantin. Jnis bawa bekal air mati je minum...kah kah kah.....



P/s : ade mane2 datin perlukan khidmat pegawai perhubungan pelanggan x?

9 ulasan:

Jay Harun berkata...

huiii....lawanye moto merah tu...

Shahrul Naim berkata...

tuko pakai kete jer, sonang idup ko jang!!!

Jay Harun berkata...

betul juga tu.

neopujangga berkata...

betol3

neopujangga berkata...

gua ade bau cbr baru jor..

Shahrul Naim berkata...

woh...subaru impreza ka?

MisZShafY berkata...

stok2 datin diaries..nk kew?

Unknown berkata...

kalau bukan datin, tapi perlu khidmat tu boleh? agaga~~~ xD

neopujangga berkata...

JENIS WA UPDATE POST NIE...CBR BAU KEDAI TELAH DIJUMPAI..SEKIAN