Halaman

Rabu, Jun 17, 2009

Lawannnn....tetap lawan..hohoh..

Lame gua tak post..hehe..nasib baik geng2 penulis take over dengan baik sekali..hari ni keje gua surfing internet je setelah berjaye menyelesaikan masalah registration domain yang tak muncul yang sebelum ini feedback yang gua dapat hanyalah jawapan auto bot walaupun beberapa kali dah gua issuekan..akhirnya..baru settle..ohoh..laen kali ingatkan gua beli hosting kt mus je la senang , sekurang-kurangnya template web hosting dia bakal gua adjustkan..hoho..dah2..hal2 keje gua takmo cite dalam blog..

Tgh gua merayap dalam alam maya gua tersinggah satu web seorang ahli politik..senang cite ahli politik pembangkang..hoho..gua bukan peminat dia , tapi caranya untuk dapatkan sokongan dengan mendekati diri dengan penyokong dengan memasuki diri dengan web kenalan seperti facebook , myspace dan sebagainya..lalu gua pun klik kt page myspace beliau..hoho..ramai sokongan beb..

yaaa..jenis dak sekolah umur 16thn gamba laga2 pipi dengan bukan muhrimnya dan buat muke muncung2 leh bagi testimonal "lawan tetap lawan"...pada peminat ahli politik tu..lu lawan nafsu lu dulu la..ahaha..

dah tutup cite..blog wa bukan blog politik..

Assalamualaikum..

nota:-mari main sambung2 cite kt chatbox..hoho

3 ulasan:

neopujangga berkata...

hoho..tau le cam unsur politik..xde sape nk komen jor...T_T

jaisyul usrah berkata...

jnis ramai silent reader...wa support lu... 2nd!!!

Unknown berkata...

biasa la tu. huh, orang sekarang pun tak nak kalah dengan 'ketam'.