Halaman

Ahad, Jun 14, 2009

Can’t let the music stop, Can’t let this feeling end, Cause if I do it’ll all be over, I’ll never see you again..

12 June 2009

2.45 pm Beep. Beep. (Bunyi msg masuk)

Shizune - Aku rase aku dh officially dalam relationship!! A matured relationship.

U.V - Eh? Congrats2!!

(Bukan nama sebenar)

Aku dan Shizune sememangnya looking forward to be in a relationship. Steady and matured relationship. Both of us actually, tak nampak the point of bercinta lama2 mcm nak rak, but then, putus tgh jalan. Ape pun tak dapat. Pengalaman dari tgk rakan2 sekolah. Bercinta dari zaman sekolah. Tgk2, end up ngan orang lain.

Tapi, aku ade sedikit keraguan. Although it seems that, macam senang nk mencari cinta, how do I know that it's for real?

Lagi satu, memang kena ke mencari cinta? Fail sungguh aku bab2 hati dan perasaan ni.

Aku tak sure. Is it love yang aku cari atau is it love yang aku nak? Confusing. Confusing.

Untuk Shizune, I am happy for her. But, sad at the same time. Entah laa. Bagi aku, bila someone tu dah commit in a relationship, there's a part of her yg dh berubah. And perubahan itu laa yang aku tak berapa gemar. Macam ade penghalang antara kami berdua. Die dah ade someone yang bole berkongsi gelak tawa. Berkongsi tangis pilu. Berkongsi minat dan pendapat. Mungkin dia dah tak perlukan aku. Macam ada nada jealous di sini. A bit laa.

Ermm. Sukar macam mana pun, sooner or later, aku dah agak, that day akan tiba juga. I will be left alone. Again. So, grow up girl! Painful macam mane pun, it will happen. Just fake a smile and go. Walaupun dalam hati kau, only god knows why.

Macam banyak lagi nk diluahkan. Yet somehow, macam sangat painful nak luahkan. I know that she waited patiently for this to come into her life. Who am I to deny that for her? She deserved it. She's my bestfriend.

9 ulasan:

Unknown berkata...

dear, just take it unconditionally. and soon it'll bring u joy. to make u forget the pain u've been through.

kamu juga berhak bahagia. cheer up ya! ^_^

Jay Harun berkata...

rileks. cinta mmg perlu, tp perlu fikirkan kestabilan dari segi lain juga.

jaisyul usrah berkata...

wa rilek je,

dahla bersegi2, xstabil plak tu, selamba layan cinta...

Jay Harun berkata...

bagus jaisyul! ko mmg van damme!

neopujangga berkata...

lame van dame x blakon

Jay Harun berkata...

dah bersara kot...dah tua....

Unknown berkata...

apakah itu bersegi2? *wondering*

jaisyul usrah berkata...

gua ni bersegi2 dari banyak segi...get it?

^0^

Unknown berkata...

err, buat2 dapat saja. saya tak amek subjek bentuk2 geometri. =.=''