Halaman

Rabu, Jun 03, 2009

Selamat hari rabu semua...

Hasil perbualan ym dengan encik jaisyul usrah semalam mengatakan knape entri makin kurang?aku jawab...untuk elak dari terpost entri syok sendiri..lantas dia cakap..blog nie ade readers ke?aku jawab maybe ade kot..tapi silent readers+campur kawan-kawan baca (walhal dalam hati memang macam dah takde sape bace dah kot) kalo ade readers pun jenis masuk sekali je pastu bersumpah dalam hati seumur hidup taknak sesat dalam blog nie lagi (kata silent readers itu yang tersesat setelah type search "kehidupan"  "panji-panji reaggae"  dan ape2 yang berkaitan)..heheh..
kate jaisyul usrah lagi...kalo xde readers yang banyak , tak ade salahnye kalo post entri "syok sendiri" sebab xde sape pun nak pertikaikan..Betul gak..blog nie bukan "harian metro" yang banyak readers...kalau jenis banyak readers tentunya kene jage kualiti entri untuk mengekalkan tahap keminatan pembace..pernah aku terbace satu blog..emm..laman web artis nie..(xleh ckp artis malaysia ke luar negara)...XD..dalam web dia ade blog dia sekali..tapi ade la satu entri dia tulis.."ari nie xtau nak tulis apa..demam...lalalala"pastu komen kemain byk lagi...hehe...so itu syok sendiri yang terjamin sebab org ramai kenal dia bukan pasal blog tapi kenal dia pasal dia pandai berlakon dan sebagainya..jadi blog dan penulisan dia hanye satu bonus utk dekatkan dia dengan peminat walhal tulis skit2 pun takpe..
hidup aku banyak rotation..skop penulisan aku banyak menyumbangkan ke arah post syok sendiri..terpakse main banyak "angle" utk buat entri..tapi ini dinamakan blog..asasnya..memang sebenarnye blog personal spatutnye hentam ape la ko nak tulis apa katanya...heheh

Nantikan post aku cerita pasal WUNAN kekal hidup abadi dan kemunculan jaguh-jaguh handalan dalam pertarungan mega...wohoho...

Assalamualaikum..

13 ulasan:

jaisyul usrah berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
neopujangga berkata...

aku maksudkan diri aku sdiri..xde perli2 la..WAHAH

Jay Harun berkata...

ade aku kisah??

neopujangga berkata...

amboi amboi amboi~

Shahrul Naim berkata...

tiada piala so what? NOOBS (-,-")

Chah Tabby berkata...

tulis lah apa pun..asalkan jangan L &*^%$$^** H..sudahhhh...carik la sendiri apa maksudnya tu...

MiszShafy berkata...

ade je la readers..tp mmg jenis yg silent r..like me..ekeke..dont worry..post anything,i will read it..:-)..long live panji2 kehidupan~

neopujangga berkata...

tq as always~..hehe

Shahrul Naim berkata...

wo hen mang xiexie...hahhaha

Mr Kermit berkata...

Kalau cerita Wunan ngan Hikmat Kuasa tahap Kesempurnaan (999 999 HP ) tu aku rasa dah dicerita berkilo2 tahun dulu, ye tak NeoPujangga... kalau kao nak tau aku sekarang dah 900 000 HP.. setakat Hikmat Paus Pembunuh kao tu aku tak heran..wakakaka (Tringat seh zaman Skola)

neopujangga berkata...

ces..tapi ko perlu tahu..aku juga menguasai tahap kesempurnaan...hoho

Unknown berkata...

sila teruskan posting. jangan risau. takkan syok sendiri sebab kami pun syok sama. kihkih..

ini capiqa dtg bagi sokongan moral. eh, tapi kalau bab duwet jgn cari daku oke? haha..

with love,
supporter baru ^_^

Shahrul Naim berkata...

yah..yahhh...kamen rider!!! hohoh (crayon shin chan)