Halaman

Ahad, Jun 14, 2009


Dalam menyahut seruan Ketua Kepala Penulis Trioplot untuk mencapai sasaran 100 bahan penulisan, maka dlm entri kali ni aku telah berkelana untuk mencari bahan yang sgt tinggi nilai pengajarannya padaku akn tetapi kurang bermutu untuk dibaca dan dikomen.

Tapi kalu anda seorang genius, setiap gmbr mmpunyai soalan tanpa jawapan yg tersendiri. FBI pon kalu time kes-kes mcm ni, Ketua Unit die sanggup letak jawatan kalu Ketua Kepala Unit dia xnak tutup kes.

Nah amik ---- >


Lu tgk jam tu betul2....Orang kata jam ni berhantu...wa xtau nak ckp pe



Ini semua 125z punya pasal


wa dah booking 1 gerabak ni..wa xsuka kongsi2 sama masyarakat umum





lu xpecaya ke?



stesen yg dipercayai telah menjana pendapatan yg lumayan..



13 ulasan:

Unknown berkata...

siapakah ketua kepala itu? adakah boleh ditackle? huahuahua..

kamu book satu gerabak untuk diriku kan? baik mengaku! haha.. xD

Jay Harun berkata...

peh! heaven gile kalo dpt naik tren kosong camtu petang2 hari bekerja...

aku boleh menari2 girang dari gerabak ke gerabak...

neopujangga berkata...

Saya ketua mereka..tapi sering dibuli oleh mereka.. 27/m/single..ahaha..promote la plak..

Unknown berkata...

oh, saya faham perasaan encik ketua. ya, part single itu penting! nanti ym, minta contact no. saya percaya market anda tinggi di kalangan janda2 muda. lalala~~~ xD

Jay Harun berkata...

hui hui huiii!!!

Unknown berkata...

ah, adakah cik PAG yang punya?

mahapkan diriku. capiqa sungguh inesen. *sambil kelip mata laju2*

^_^

ungu_violet berkata...

Promote. jgn tak promote..

jaisyul usrah berkata...

P.A.G
Woooah...Jgn sebut heaven tu....

Lagi elok nek berimpit2 ngn bangla...

wa x tipu punya...

Ni sebenarnya kes wa terkandas mlm2 bute smpi kol 3 pagi kat KTM



T_T

Shahrul Naim berkata...

huhuhuh aku suruh ko beli kreta, skrang ko eksen ngan aku haaaa!!! siap sewa 1 stesen keretapi +7complete set, betul2 seryes buyer ko nie wkwkwkwkwk

AMMMPPUNNN KAANNN KAMMIII PENUNGGU GUAAAA!!!!

jaisyul usrah berkata...

kete lalu tol kalu ulur duit..heh

Unknown berkata...

chaisss! kes terkandas rupanya. patut la tak heaven langsung. agaga.. xD

err.. 3 pagi??? horror tuuu~~~

Jay Harun berkata...

jaisyul: oh, begitu rupenye. mmg tak heaven. ade sikit la.

capiqa: saya tidak terlibat dalam hal rumahtangga neo.

Unknown berkata...

oh, ku salah sangka. jadi bolehlah teruskan agenda promosi beliau kepada janda2 muda dan tua. lalala~~~ xD