Halaman

Isnin, Mei 25, 2009

Surat untuk kekasih...aku rindu padamu~


ye la...gua pun nak test market gak..jangan gelakkan gua...
MARI..MARI...MARI....


BARANG 1..
Tahun beli 2003..
Grade A nie bang....seluar lagenda gua masa zaman raggae ....
size...sesuai pada mereka-mereka yang rampin...size 29 beb..
Faktor jual..sebab dah tak muat T_T...
Keadaan barang..biasa la koyak-koyak..season2..baru la raggae..haha..


Harga dibuka RM18


BARANG 2..
Tahun beli 2002..
Nie ori bang ....
size...time nie gua pakai dulu besar sikit.size 31..
Faktor jual....SEBAB DAH KETAT!
Keadaan barang..mengalami kekoyakan dan dijahit semula yang disengajakan...
seluar zaman gua britpop dan melancholy rock..huhh


Harga dibuka RM25


BARANG 3..
Tahun beli 2005..
Nie mase gua beli mahal beb walaupun x ori ....
Size cun2....30..
Faktor jual....gua pakai balik dah macam apa ntah ketat dia..
Keadaan barang..koyak rabak di lutut dan bahagian belakang..cool
seluar zaman buku teks sekolah silibus baru...



Harga dibuka RM28

oit..tak salah aku pun nak test market....muhahaha..gua bukan rugi pe pun..
Ok..pada yang berminat...leh emailkan ke trioplot@gmail.com.....serius buyers only..no noob offer..lai2..T_T

Assalamualaikum~

15 ulasan:

jaisyul usrah berkata...

adeyh~~~

ni bg per pun xde orang mau nih..

neopujangga berkata...

mane tahu tetibe orang kaye jenis kolektor...bid 1k suar nie..muahaha..mane la tauuuu...

jaisyul usrah berkata...

jnis lu tulis la baden bundle bayek punya ke......ni tajuk lari beb..kene lecture gua mmg lu dpt markah kekemasan ngn kerjasama kumpulan je...Isi mmg gagal...camne lu nk cemerlang...

neopujangga berkata...

keco

neopujangga berkata...

WAHAHA

Shahrul Naim berkata...

hahahahah aku bid 1M ran gold utang hahahha

neopujangga berkata...

suar2 nie zaman aku slim..mane muat jor..ahahah~

Jay Harun berkata...

ala2 hanis's hands me down la...HHMD..lalalaaa!!!

neopujangga berkata...

mhaha..

Pendita Alam berkata...

Giler babas suar ni... dh macam suar abuya aku tgk..hahaha... ko bukak market pass le akam...^^

Pendita Alam berkata...

Weh...camtu aku pon nk lelong barang le dlm ni...terbayek gak tu.. Brg2 pc byk ni...hahha...

Shahrul Naim berkata...

woi2 agak2 la nie bukan blog murah.com hahahhaha pendita alam yg memungkiri janji leveling...

KiPaSsuSahMati berkata...

wohhhh...
org2 kt kampung aku wat bungkus durian je ni...senang nak kpek kulit

Shahrul Naim berkata...

wkkwkwkw...terbayek laaa wkwkwk amat sesuai komen anda...

Unknown berkata...

err.. urm.. aaa..

nak tanya tapi bukan pasal seluar tu. err, siapakah akam?