Halaman

Sabtu, Mei 16, 2009

gedik2 sungguh...

maaf tajuk tidak kene mengena dgn isi blog ini..
Assalamualaikum

lama aku x tulis blog..
1st..aku malas
2nd..aku sebok
3rd..aku kurang idea
4th..ketige2 di atas dicombine menjadi..."saje je malas tulis.."


haha..ok rumusan minggu ini..

>Paham dgn kemampuan diri sdiri...kalo xleh ckp xleh..kalo bleh..ckp bole.........boleh "KUT"
>Tido 4 jam suda..lame2 jadi bengap
>ketuk kete teros...(jgn bagi alasan lagi)..TEHEHE..
>maen game itu adalah hiburan..jgn emo dan jgn lost
>MANE DESIGN 100 anda?...."diam2 suda..shhh..dorg xpasan pun..."
>kalo ade org call ckp"sombong la u skrg..x angkat pon call?".....jawapannye..ape U..ape I..jenis bahse malaysia dah jadi rojak?..(BUKAN MERUJUK PADA AKU..lalala)
>nak clearkan frenlist ym aku yg bile waktu peak hour kemain ramai lagi on..tapi yg borak beberape kerat je..
>baru beli cd game baru pastu smpai 70% xleh install..zzzz...
>nak carik mane contact lense aku ilang salah letak..hahaha..(pkai smingu je pastu ilang)
>napa call x dpt?...jawapan : ujan bang..line x clear...*off hanset kataku dlm hati*
>swindler itu suda ilang dari ingatan..
>kipas susah mati livita scare tibe2....
>hanset still off lg dikala ini...
>jogging perlu ade awek ke baru berhasil kaki ini bergerak?
>ingin menganjurkan futsal FFA(fantasy football nye group) dan ran punisher..sile pm gua di ym utk info lanjut..
>membe2 gua..sile contact gua utk tempahan open table oleh gua..tarikh tutup hari ini..haha..

bertemu lagi di hari yang lain dan waktu yang lain dalam rancangan...lu hentam la sdiri tajuknye

8 ulasan:

jaisyul usrah berkata...

heh..gila tekanan ko bang...

1k plez wannabuy pot pet

Jay Harun berkata...

woah..open table......mentang2 la....aiseh rugi lambat bace entri nih, tidak mesti aku dpt dos ayam goreng + air tembikai percuma...huhuhuu...

neopujangga berkata...

hehehe

jaisyul usrah berkata...

jnis tarikh tutup cepat

Shahrul Naim berkata...

waaa meja terbuka....

Pendita Alam berkata...

aku masih diberi peluang ke untuk meja tersebut walaupun nasi ayam lemon sudah dalam perut kelmarin..hahah... kalo leh sila pm...

Shahrul Naim berkata...

oiii open table tak ajak aku....SEDEEYYYYYYYY

PENDITA ALAM PUAKA/SETAN MERAH (RED DEVIL)
> bile nak meja terbuka utk aku nie??????

Pendita Alam berkata...

cb...tau nk tagih belanje... mmg terbayek la ko..