Halaman

Isnin, Mei 18, 2009

plot2 cemas hari ni...

Assalamualaikum..


mamat nie tgh buat pe...?













jawapannya ialah
dia sedang melukis karikatur sambil  berdiri di kedai mamak..jenis aku sdiri tak paham
mane gerai lukisan karikatur dia,  tapi beriye2 dia lukis sambil berdiri di kedai mamak tersebut..pkai tie lak tu..wakaka..
xpe..sekurang kurangnye..ari nie mase balik byar tol kt highway tadi, bleh plak pihak tol letak awek lawa lak jage memalam..yg lawak nye leh lak aku buat muke terkejut pandang sbab time nak byar tu aku tgh sebok carik duit syiling..jenis nk suruh  pengguna jalan raya buat u turn lepas byar..masok tol sblah pastu buat youturn balik smate2 nk  byar smule kt awek lawa jage tol..jenis aku xde le buat keje gile camtu..HAHA...keje dan bebanan makin kurang..bak kate H.M Tuah..ucap tahniah pada diri sdiri tanda gembira..*jenis aku hentam je..ade ke dia ckp camtu?..tapi rase cam ade dlm buku dia..


10 ulasan:

Jay Harun berkata...

langsung tak berasa cemas.....aku dah cube.....

neopujangga berkata...

jenis skrg topik post indah kabar dari rupenye..hehe..

Jay Harun berkata...

ye, dan anda berjaya menarik pembace...uhuh! cit..mate aku da rase sakit2......

Pendita Alam berkata...

giler melukis smbil berdiri...dia ada ukur2 pakai jari smbil mata tutup sblah tak? ada papan drawing x? pastu ada kene sound x " I tell u freankly ar..otherwise kite jumpe next sem"... wakkakakka

jaisyul usrah berkata...

dia punya tajuk kalu itu jam ambulans tepi juga ada parking,

er...tapi plot dekat tol tu kalu ambulans tgh bawa pesakit kronik pun mau u turn 2,3 gak aku suspek.

neopujangga berkata...

lawa beb..1st time aku tergamam mase byar tol pastu buat muke2 terkejut awek tu lak ikut serte buat muke terkejut..

Jay Harun berkata...

ko telah berjaya mempengaruhi psikologi dia.....saling terkejut menterkejut antara satu sama lain plak...

Shahrul Naim berkata...

cet buat2 terkejut cam iklan follow me lak!!! wkwkwkkw kasi call card terus laaaaaaa

Pendita Alam berkata...

akam mana ade call card.. kasi address blog ni sudah...waakakka

Shahrul Naim berkata...

ye tak ye jugak ehhh...wkwkwkkw bisness ribu2 kasi buat call card kat mediasurf laaaa hahaha genrenti murah, berkualiti and puas hati....hohoho