Halaman

Isnin, Mei 18, 2009

Berhenti berharap...

Aku sedang dilanda krisis dengan diri sendiri.

Aku dah takde semangat.

Aku dah takde harapan.

Aku dah takde perasaan.

Kalau orang lain amat menanti2 kan hari esok, Aku pulak just 'live in the moment'. Hari esok nye citer, hari esok laa baru fikir.

Sebelum ni, aku rase macam tak lengkap kalau tak pakai jam tangan. Tapi sekarang, terus aku tak pakai jam tangan. Dengan sebab, aku tak nak perhatikan masa. Biarkan masa berlalu tanpa aku sedari.

Sejauh mana pon aku try untuk 'ignore' , memang takkan lari punye. Nampak sangat laa aku hidup dalam 'denial'.

Setiap hari, merupakan hari yang sama bagi aku. Pejam celik pejam celik pejam celik.

Kalau laa, nak pergi oversea tak payah pakai passport, visa ke, dah lama aku larikan diri. Lari dari kenyataan hidup.

Life is cruel for someone like me. Reality sucks! But really, maybe aku sendiri jenis orang yg tak reti2 nak bersyukur pada Tuhan.


Bila laa aku nak sedar dan berpijak di bumi nyata??

7 ulasan:

Jay Harun berkata...

mari aku pimpin tangan kau, pergi ke tempat yang kau rasa hidup sangat bermakna....

ungu_violet berkata...

Aaa.. Kfc?? Hahahaha..

Jay Harun berkata...

ahahh!!!! tempat paling bermakna utk aku juge selaku penagih tegar!!

neopujangga berkata...

bukan muhrin mane leh pimpin2.wkeke

Jay Harun berkata...

eleh!

Shahrul Naim berkata...

cabar diri anda! buat misi mustahil! cabaran akan memberi excitement pada diri anda...

geng2 skalian ader cabaran yg hendak dikemuka kan pada cik ungu?
sila2kan...result bleh post kat blog nie..hahhaha

Pendita Alam berkata...

Misi mustahil? suh men ran la.. byk mustahil dlm ran tu...hahha