Halaman

Ahad, Mei 24, 2009

cerita hari ini oleh aku pula..

Mula-mula sekali hari ini aku off hanset..Maybe pukul 2pagi aku on balik kot..tak pe...tiada pun aweks2 akan call ataupun sape-sape yang dianggap penting akan call aku..T_T (aku perlu buat satu nombor baru utk personal saje)....Alasannya....berkait dengan entri "bangun pagi sunguh gembira"
Aktiviti aku hari ini lebih kepada makan..
ye..makan...
tahu...aku dah makin berisi...
baru je tadi terserempak dengan kawan lama...sampai dia cakap nak tegur mula2..takut salah org..
1st ayat dia..
"Eh...makin berisi ko skrg..."
Untuk pengetahuan umum...berat dan tinggi aku sekarang berada dalam keadaan ideal...maybe sebab dulu aku kurus..bila berisi sket nampak lain..tapi kalo org baru kenal aku , nampak normal..ahh...malas nak fikir..
Member aku ajak aku keluar hari nie lantas aku terima tanpa berfikir lama...walhal memang ade keje patot aku selesaikan..peduli la..aku bukan robot..

ya..tujuan dia ajak adalah makan..biasa la kwn ajak kluar tak lain tak bukan ajak mkn atau pegi usha barang2..takdenye kwn ajak kluar ajak shuffle ataupun buat tarian pocho2..ataupun pegi mengendap org mandi kat sungai ataupun pegi panjat tiang telefon tnb..

woho..mula2 dah pekene desert..



combo nie..jangan memain..cendol pulut + tapai..ambik kaw...~
pastu pegi lunch kat restoran mamak...aku tak shoot gambar pun..tapi perut aku agak penuh la makan lagi..pagi tu aku dah sarapan,selang 2,3jam makan
lagi utk tengahari...pastu..jejalan kejap sampai gua terbeli buku nie kat MPH..


wahaha.."buat sampai jadi" katanya...
ok...penat merayu rehat pekene roti bakar kat satu kopitiam..
AHHH..perut ku makin besar..wahaha..
Mase nak balik ternampak satu gerai kt shoping mall tu jual makanan korea aku rase..perut aku cakap..."wa nak makan lagi"..

aaa. ambik kaww lagi...
whuhu..aku sudah berada di rumah..aku tak boleh bergerak kerana kekenyangan..
tapi aku lupa..aku perlu buat keje...T_T

sekian terima kasih...
yang benar
Neo tak berapa pujangga

P/s: 3 kali post entri ari nie..ahaha..jiwa tertekan agaknye

19 ulasan:

Jay Harun berkata...

satu hari ni mmg tak sempat la ko rasa lapar....

neopujangga berkata...

ahhaha..pukul 1pagi baru terase kelaparan smule..tgk muke aku dah kusut dah nie..T_T

Shahrul Naim berkata...

woh bergitu selera ko skrang!!!

Jay Harun berkata...

1 pagi baru rase lapar? bukan smlm kul 10 ko gi makan ke? arrkkk resakse!!!

neopujangga berkata...

deria kenyang aku ilang agaknya..T_T

Jay Harun berkata...

waahahahaha!!!!

Pendita Alam berkata...

weh kam.. gambo baru ko ni mmg nmpak ko tembab le... ko tgk pipi ko..cam anak buah aku dh...

neopujangga berkata...

T_T...comel ape..haha

jaisyul usrah berkata...

heh, korang punya komen(merujuk kpd pemuka2 diatas) dh mcm men ym pon ade. Mcm men bls mesej berbaya pon ade...

neopujangga berkata...

diskusi ilmiah nie..

Jay Harun berkata...

muke neo mase fiiiiiirrssssttt time aku tgk banding ngan skang, berisi dibhgn kepale saje...lelain aku tgk maintain je...

jaisyul usrah berkata...

anda tidak tgk bahagian "lain" tu dgn tenang dan perinci...wehehe

Jay Harun berkata...

ishhh.....ape ni...

Pendita Alam berkata...

wakakka..sengal..masih ade kekuningan dalam blog ini.. tp betul kate PAG tu mmg kepale je berisi...wakkaka..tp dh jual suar tu kate xmuat kompem perot buncit.. g main badminton la akam kasi senam..hahaha

neopujangga berkata...

raket yonex aku dah lame tak smash..ahaha..pencabar kurang..

Pendita Alam berkata...

buat tournament badminton le bro.. lama xlayan ni.ahaks

neopujangga berkata...

buat kt shah alam a..aku sponsor court,shulter,net,air..ahah

Shahrul Naim berkata...

nyatakan saja gelanggang nya!!! gua kasi pecah smua....gua bleh melompat cam sm dex skill 167!! yeah2 hahhahah lompat si katak lompat!!! wkwkwkkwkwkw

Unknown berkata...

siapakah yang menekan jiwamu?