Halaman

Jumaat, Ogos 28, 2009

Marilah Menghormati Ramadhan.Abis ramadhan kita clubbing

Acara sambutan cuma 40 minit

KUALA LUMPUR - Sambutan Hari Kemerdekaan ke-52 yang akan diadakan di Dataran Parlimen Isnin ini dijangka berlangsung selama 40 minit dengan jumlah pesertanya terhad kepada kira-kira 8,600 orang.

Menteri Penerangan, Komunikasi dan Kebudayaan, Datuk Seri Dr. Rais Yatim berkata, sambutan sederhana tahun ini mengambil kira keadaan wabak influenza A (H1N1) dan bagi menghormati bulan Ramadan.

wei bahlol, bulan pose ni bukan untuk dihormati. Tapi untuk diambil keberkatannya dgn melakukan ibadah.Kirenya kalo bulan xpose lu boleh anjurkan parti ronggeng cam bese la er?Waklu la rais. Berpura-pura. Lu wat main agama eh.

"Walaupun sambutannya sederhana tapi impaknya tidak kurang," katanya dalam satu sidang media khas mengenai sambutan itu di Bangunan Sultan Abdul Samad di sini semalam.

ape impaknya?berjaya mengekang masalah rasuah er?berjaya mengekang H1N1 er?Berjaya memartabatkan warisan dan budaya er?

Beliau berkata, kira-kira 1,600 orang termasuk Yang di-Pertuan Agong, Perdana Menteri, Timbalan Perdana Menteri, anggota jemaah menteri, Ketua Setiausaha Negara, Speaker Dewan Rakyat dan Dewan Negara, ketua pembangkang dan anggota Parlimen serta duta dan perwakilan asing akan berada di pekarangan Parlimen.

Seramai 6,000 rakyat akan membentuk dua barisan dan akan memenuhi sepanjang jalan bermula dari bulatan Bank Negara hingga ke pintu gerbang Parlimen.

dapat duit x?gua pon mau beratur.


3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

ada duit cepat je..
da la kutuk kerajaan..
sepatutnye buat kritikan membina bukan kutuk x tentu hala..
belum pegang tampuk pemerintahan leh r cite bai..
da dpt kuasa ko ngn khalid ibrahim jadi 1 paten..
perjuangan ke mana....
agama ke mana...
same je la...
xda beza antara krajaan n pembangkang...
da dpt kuasa semua lupa...

jaisyul usrah berkata...

heh anoy,

tu la, lu ni mesti melayu, gua cite pasal duit sikit lu da melatah.

lu ni baca xhadam, memang sembelit la otak.

kalo gua perli2 pon mmg lu xpaham punya.igt gua ni kodi sangat nak duit kerajaan?weh, duit kerajaan tu duit lu gak.duit maklu gak, duit waklu gak.

jgn samakan gua ngn khalid dol. gua ni paten len. gua bkn kera jaan bkn pembangkang.Gua sokong mana yg betul dan bangkang mana yg salah.Lu silap


p/s gua anggap kutukan lu ni xtentu hala...heheheh

apis berkata...

bro, gua enjoy baca blog lu...