Halaman

Jumaat, Julai 03, 2009

Ini benar2 terjadi...

funny pictures of cats with captions
see more Lolcats and funny pictures

Kadang-kadang, benda yang kau tak suka laa yang kau dapat.

Tapi dalam kes aku, bukan benda. More like macam perangai yang kau tak suka. Dan aku tak suka apa yang aku rasa sekarang ni. Aku bukan laa orang yang mudah untuk mengekspresikan perasaan aku. So, aku rase, lama2 kemudian macam akan makan diri aku sendiri. Aku selalu remindkan diri sendiri, aku tak suka rasa macam tu. Aku tak nak rasa macam tu. Bila perhatikan orang sekeliling pun, aku selalu ingatkan, jangan laa aku jadi macam diorang. Jangan laa aku buat perangai kat orang macam tu.

And now, benda yang aku nak elakkan tu laa yang jadi. It freaks me out coz' aku rasa ini bukan diri aku. And aku suppose tak boleh rasa begini. Dan menakutkan lagi, aku tak tau samaada benda ni normal ke tak untuk rasa begini. And, aku rasa macam aku tak layak rasa begini.

It's like knowing that there's other side of u that u don't even know. But more to the dark side. Rasa macam bersalah untuk rasa begini. Boleh kata macam 'alter ego' ke?

Someday aku rase, mesti otak aku meletup sebab kejap macam ni. Kejap macam tu. Ke aku je yang cuba untuk menafikan perasaan aku yang sebenarnya?? Ataupun, itu yang sepatutnya yang terjadi??

2 ulasan:

jaisyul usrah berkata...

woah...ni kene bawa jumpa doktor ni..kene kaunseling sikit nih

Jay Harun berkata...

kdg dark side tu seronok juga....misteri..