Halaman

Isnin, Mac 23, 2009

Emel jemputan?


Bismillahirrahmanirrahim......

Assalamualaikum.....

Inilah pertama kali aku dijemput untuk menulis blog. Apakah ini? Jemputan menulis blog dari seorang sahabat....Tiada ketahuankah bahawa aku kesibukan meniti hari-hari yang mendatang yang penuh onak dan duri....Ahahah...

Namun setelah dimaklumkan tujuan blog ini, aku mula tertarik untuk menulis dan berkongsi bersama pembaca...Adapun blog ini berkisar tentang gabungan penulisan dari 3 hati berbagai latarbelakang dan minat.

Ini adalah penulisan abstrak yang meliputi segenap aspek kehidupan dari angan2 kepada impian dan realiti, dari emosi kepada sensasi dan dari Pencipta sehinggalah masyarakat marhain.....

Ahahahaha...sebelum repekan syok sendiri berlaku eloklah kata-kata aluan ini aku noktahkan....Terima kasih kepada saudara Neo yang sudi menjemput aku sbgi penulis....

Teruskan mengikuti catatan harian trioplot ini.........wassalam...

Tiada ulasan: